Los obstáculos mayores suelen ser creencias limitadoras, modelos mentales muy arraigados a nivel consciente e inconsciente que todos tenemos.
“ Un famoso psicoterapeuta, Abraham Maslow, tenía un paciente que estaba convencido de ser un cadáver. Naturalmente, todos los razonamientos - cerebro cognitivo - se desvanecían ante su firme convencimiento - cerebro emocional-. De repente, Maslow tuvo una idea que juzgó definitiva:
- ¿ Los cadáveres sangran? - preguntó a su empecinado paciente.
- !Qué tontería! Todo el mundo sabe que un cadáver no puede sangrar - respondió éste convencido.
Nuestro psicólogo, que se había provisto a escondidas de un alfiler, pinchó repentinamente la yema del pulgar de su paciente.
- ¿ Lo ve ? - gritó, rebosante de lógica, al ver brotar la sangre del dedo del “cadáver”.
- Pues ahora resulta que sí que sangran - admitió sorprendido el paciente.”
Una creencia siempre se las arregla para llevar razón.
Clara Vergés i Natàlia Pomar, psicòlogues especialitzades en desenvolupament professional i personal
diumenge, 11 d’abril del 2010
¿Qué es lo que te impide alcanzar tus objetivos?
EXCEL.LÈNCIA EN L'ATENCIÓ AL CLIENT
Durant el passat mes de març F.O.C. va realitzar una formació destinada a “l’Atenció al Client” en col.laboració amb Eurolog i per al client Barcelona Activa (concretament la casa d’oficis de turisme)
Mitjançant aquesta acció formativa vam transmetre la importància d’un bon tracte al client i les habilitats comunicatives necessàries per assolir-lo.
Així mateix, vàrem treballar l’autoconcepte i la relació que aquest té quan tractem amb les altres persones.
Des de F.O.C. creiem haver incidit positivament en els professionals del turisme i esperem poder tornar a treballar amb ells i elles molt aviat!
Mitjançant aquesta acció formativa vam transmetre la importància d’un bon tracte al client i les habilitats comunicatives necessàries per assolir-lo.
Així mateix, vàrem treballar l’autoconcepte i la relació que aquest té quan tractem amb les altres persones.
Des de F.O.C. creiem haver incidit positivament en els professionals del turisme i esperem poder tornar a treballar amb ells i elles molt aviat!
Subscriure's a:
Missatges (Atom)