divendres, 9 de juliol del 2010

TÈCNIQUES PER REBATRE LES OBJECCIONS a la formació per ASEPEYO

La setmana passada vam finalitzar amb gran èxit la formació d'Atenció a les persones i Tècniques de Venda amb la Sociedad de Prevención de ASEPEYO (http://www.spasepeyo.es/)
Les nostres sinergies amb EUROLOG (http://www.eurolog.es/) fan que cada cop arribem a més persones i aprenguem d'elles.
I volem compartir amb tothom que llegeix el nostre Bloc algunes de les informacions que vam posar sobre la taula, o més ben dit sobre les taules ja que vam comptar amb 35 persones del món comercial a nivell Estatal, molt motivades per la seva feina.


Vam començar amb la següent transparència:


i vam seguir tractant aspectes tan diversos com les TÈCNIQUES PER REBATRE OBJECCIONS:

TÈCNICA DE "SUPOSANT"

Si creiem que l'objecció és falsa, hem d'utilitzar la tècnica "suposant"

Exemple:

Client: "Aquests bolets no fan bona cara"

Venedor: "Suposant que li demostri que estan bons i sans, estaria disposat a realitzar la comanda?"

TÈCNICA "D'AÏLLAMENT"

Davant l'aparició d'una objecció repetides vegades, preguntem si aquesta és l'única objecció per la qual el client no compra. Això ho portem a terme amb una pregunta d'aïllament.

TÈCNICA DEL "BOOMERANG"


Consisteix en utilitzar la mateixa objecció com a motiu de compra


La paraula clau per a la utilització d'aquesta tècnica és "precisament", i posteriorment hi afegirem l'argument.


i d'altres a les que vam posar nom i vam relacionar amb l'ús de les bones preguntes.

Gràcies Eurolog per confiar sempre en nosaltres i
gràcies ASEPEYO per aquesta nova oportunitat!!

Natàlia i Clara

dijous, 8 de juliol del 2010

Imatges Emprenedors Barcelona 2010

FOC va assistir a les activitats programades i va trobar a persones molt interessants.

Pensem que és molt important l'autoconeixement i dur una bona presentació preparada per a totes les ocasions.

Vols saber com presentar-te en un Networking?
Saps aprofitar els segons que tens per a donar el millor de tu?


Contacta amb nosaltres a info@foc-web.com podem treballar en una sessió formativa grupal
d' Elevator Pitch o a través d'assessorament personalitzat en una sessió d'orientació.


Recorda:

"els sondeigs indiquen que entre un 50% i un 75% de les persones al mercat laboral van trobar la seva última feina a través de contactes"

diumenge, 4 de juliol del 2010

Article Juliol 2010 (tercera part Treball Sota Pressió)

Si al juny parlàvem de la importància de la gestió del temps per a reduir les conseqüències negatives dels factors de pressió a la nostra vida, avui incidirem en un element clau com l’actitud. El punt de vista que mantinguem serà clau, si aquest és relaxat i positiu pot ajudar-nos a valorar el que està succeint de forma més objectiva.
Si no treballem habitualment les nostres emocions podem arribar a oblidar que hi són i que ens afectaran al nostre comportament.

És molt important aprendre a alliberar tota la tensió acumulada durant el dia. Com ho podem fer? massatges, una respiració adequada i tècniques de relaxació...
Si tenim, el que experts anomenen, respiració superficial no ens oxigenarem tot el que precisem i el nostre cos necessitarà aire, que aconseguirà badallant i sospirant, acompanyants clàssics de l’esgotament. Com contrarestem aquesta mancança? la forma més fàcil és sospirant de forma voluntària i fent respiracions lentes i controlades. Així ens obliguem a sentir el propi ritme que ens ajuda a una millor concentració i relaxació.

A l’actitud positiva també l’acompanya el bon humor. Baixem tensió arterial, reduïm estrès i activem sistema immunològic com alguns anticossos i proteïnes. Tots hem sentit a parlar de les endorfines i el seu poder de benestar.
Pensem, qui ens fa riure? què aconseguim fent riure? Tot són efectes positius ens hem d’envoltar d’aquesta atmosfera.

Seguint amb els elements de treball sota pressió, un aspecte que cal tenir controlat és el desequilibri que pot arribar a establir-se entre la feina i la vida familiar.

No saber separar el nostre rol, responsabilitats i obligacions professionals de la nostra vida personal, pot originar conflictes personals amb un mateix com sentiments de culpa, d'incomprensió... Ens hem de fer un plantejament!
Mecanismes de reforç molt bons són crear una xarxa d'amics i companys de feina on hi trobarem suport social. Aquest suport pot ser instrumental, rebre ajuda pràctica quan ens cal, o emocional. Tot serà benvingut.

Si hem parlat del bon humor també direm que per assolir aquests factors la comunicació és vital. Haurem d’aprendre a gestionar els conflictes ja que en moments de tensió no ens comportem igual que quan estem relaxats i fem més patents les diferències entre persones (veure articles resolució conflictes)

Saber treballar en equip, compartir objectius i obligacions, unir esforços, assumir les diferències, ens ajudaran a percebre la pressió i la tensió de manera diferents i trobar els aspectes més enriquidors per a nosaltres i veure les situacions difícils com un procés enriquidor de desenvolupament personal i de mantenir-nos vius i actius dins la societat.
 
Per acabar aquesta sèrie d’articles de treball sota pressió volem recordar que l’autoconeixement forma part d’una manera molt activa del nostre benestar psicològic i volem defensar que una petita part d’estrès a la nostra vida ens va bé per mantenir-nos actius i ser creatius